Jak schudnąć w pasie?

Odchudzanie

Nadmiar tkanki tłuszczowej to nic innego jak otyłość. Nazywana chorobą XXI wieku przypadłość dotyka coraz większe grono osób. Spowodowane jest to faktem, iż prowadzimy coraz wygodniejszy (siedzący tryb życia) oraz tym, że na półkach sklepowych serwowane jest nam coraz to gorsze jakościowo jedzenie.

Oczywistym jest, że zapobieganie nadwadze jest znacznie prostsze, aniżeli jej zrzucanie. To drugie wymaga bardzo dużego zaangażowania, determinacji i wysiłku.

Jak schudnąć w pasie?

Dążenie do perfekcyjnej sylwetki jest czymś absolutnie naturalnym wśród kobiet. Nic więc dziwnego w tym, że rynek tabletek do odchudzania jest tak potężny. Panie w aptekach i innych miejscach oferujących preparaty na odchudzanie, zostawiają mnóstwo pieniędzy.
W tym artykule nie znajdziesz informacji na temat najlepszych preparatów na odchudzanie z jednego prostego względu: jesteśmy przeciwnikami kuracji takimi środkami. Według nas skuteczne odchudzanie możliwe jest bez korzystania z wątpliwych farmaceutyków.

Wbrew pozorom, odchudzanie to proces niesamowicie prosty. Trzeba spełnić tylko dwa warunki, a mianowicie: zmienić nawyki żywieniowe i zwiększyć aktywność fizyczną swojego ciała. Tylko i aż, prawda?

Zmiana nawyków żywieniowych

Pierwszym, najważniejszym zadaniem osoby z nadwagą jest zmiana nawyków żywieniowych. Zdrowa, odpowiednio zbilansowana dieta powinna stanowić priorytet. Nie trzeba ogromnej wiedzy, by stworzyć taki jadłospis.

Trzeba jedynie pamiętać o kilku najważniejszych zasadach, a mianowicie:

  • posiłki co 3 godziny
  • minimum 5 posiłków na dobę
  • ostatni posiłek (białkowy) maksymalnie 2h przed snem
  • największy posiłek – śniadanie

Ponadto, należy pamiętać by posiłki oparte były o węglowodany złożone, pełnowartościowe białko oraz zdrowe tłuszcze.

Zwiększenie aktywności fizycznej

Aby spalić tkankę tłuszczową potrzebujemy wykorzystać więcej energii, aniżeli jej dostarczamy w pokarmie. Wówczas to organizm zmuszony jest do pobierania energii z materiału zapasowego (tłuszczu).
Stworzenie planu treningowego jest jeszcze prostsze niż dieta. Wystarczy systematycznie realizować ćwiczenia aerobiczne. Należy pamiętać, że trening ma mieć charakter progresywny (z czasem trzeba zwiększać obciążenie treningowe).

Dodaj komentarz